Vrácení zboží - Reklamace
1. Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy
Pokud si přejete zboží vrátit do 14 dnů bez udání důvodu, dodržte následující postup.
-- Zboží vyrobené na zakázku nebo upravené podle přání zákazníka nelze vrátit --
-- Mějte na paměti, že vrácené zboží musí být bez vad, nepoužívané, nevyprané a dále prodejné --
Připravte si číslo vaší objednávky nebo daňového dokladu.
Do 14 dnů od obdržení zboží nás kontaktujte na e-mail info@trikoto.cz, na telefonní číslo 549 213 265 nebo písemně na adrese TRIKOTO s.r.o., Palackého tř.50, 61200 Brno, se žádostí o odstoupení od smlouvy a vrácení zboží, uveďte přitom číslo objednávky nebo daňového dokladu.
Po zavedení vaší žádosti do našeho systému vám doručíme e-mailem potvrzení a pokyny pro vrácení zásilky nebo její části.
K zásilce přidejte vyplněný formulář pro VRÁCENÍ ZBOŽÍ a kopii daňového dokladu.
Zásilku se zbožím nám doručte nejpozději do 14 dnů od podání žádosti o vrácení zboží.
Po kontrole přijatého zboží vám budou peníze vráceny do 30 dnů od podání žádosti o odstoupení od smlouvy.
« Plné znění podmínek vrácení zboží dle obchodních podmínek »
2. Výměna zboží – špatná velikost
Pokud jste zvolili nesprávnou velikost a potřebujete zboží vyměnit, je nejjednodušší cestou provést novou objednávku na správnou velikost. Původní zboží nám vrátíte podle postupu pro vrácení zboží, nejpozději do 14 dnů od nákupu.
3. Reklamace zboží
Reklamovat zboží můžete např. při chybně zaslaném zboží, chybně zaslané velikosti, vadách potisku a podobně, postupujte následovně.
-- Reklamace se nevztahuje na běžné opotřebení zboží a nesprávné dodržení údržby zboží --
Připravte si číslo vaší objednávky nebo daňového dokladu.
Kontaktujte nás na e-mail info@trikoto.cz, na telefonní číslo 549 213 265 nebo písemně na adrese TRIKOTO s.r.o., Palackého tř.50, 61200 Brno se žádostí o reklamaci zboží, uveďte přitom číslo objednávky nebo daňového dokladu.
Po zavedení žádosti do našeho systému vám na e-mailovou adresu zadanou při nákupu zašleme potvrzení a pokyny pro odeslání zboží.
K zásilce přidejte vyplněný formulář pro REKLAMACI ZBOŽÍ a kopii daňového dokladu.
Standardní reklamační řízení trvá 30 dní od přijetí zásilky do odeslání zásilky. Zboží vám může být opraveno, vyměněno, mohou být vráceny peníze či může být reklamace neuznána.